14denní vrácení zboží
Balíme ECO

Vrácení a reklamace

Vrácení

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů (§ 1829 občanského zákoníku)

1. Zašlete prosím produkt zpět s fakturu a vyplněným formulářem pro vrácení. Náklady na odeslání produktů platí zákazník.
2. Peníze za vrácené zboží budou převedeny na uvedený bankovní účet do 10 dnů po odeslání obuvi na adresu prodejce:
Olzalogistic - Nagaba
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
Czechy

Reklamace

1. Na obuv se vztahuje záruka 24 měsíců od doby nákupu.
2. V případě zjištění vad vedoucích k reklamaci zašlete obuv na následující adresu:
Olzalogistic - Nagaba , Lípová 1986
, 737 01 Český Těšín, Czechy. K odeslanému produktu je nutno přiložit doklad potvrzující nákup s vlastním popisem vad produktu s nadpisem „Reklamace“ a Vaše kontaktní údaje. K reklamaci přijímáme pouze čistou obuv.
3. Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí zásilky s reklamovaným zbožím firemním obchodem.
4. Pokud je reklamace uznána, bude poškozený produkt opraven nebo vyměněn.
5. V případě potíží s opravou nebo výměnou zboží Nagaba garantuje vrácení celé zaplacené částky za zboží.
6. Náklady na odeslání reklamovaného zboží platí kupující, zatímco náklady na odeslání opraveného produktu platíme my.

Stáhnout formulář